Mitt I Livet...

Precis somnat...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jaha ja... då ska man strax köra o hämta stora dottern på dagis.
Men hur typiskt är det inte när båda småttingarna PRECIS har somnat!!!!!
Filip kommer bli skitarg när jag väcker honom och sen får man höra hans trötthetsgnäll hela dagen, för nu på fm är enda chansen att han får sova!!!
Hmmm får ringa dagis om en liten akuthjälp...

Tjooohoooo!!!!!!!
Jag kunde få ha kvar Hanna på dagis tills de vaknat!!!!!!!
Det var ju snällt.
"-Ta det lugnt!" fick jag som svar!!!!!
Det tackar man för...

Idag har jag varit där uppe med barnen och städat, slängt en massa saker, vädrat och dammsugat.
Jag längtar så efter att kunna slänga ut den äckliga mattan som är full av allt möjligt skit.
Vi ska flytta upp o ha vårt sovrum där sen, så Hanna kan börja sova i sitt eget rum och Filip kan också få ett eget rum som för tillfället är deras lekrum.
Vårt nuvarande sovrum får antagligen bli deras lekrum sen då de kan stänga dörren om sig och så får de ha en tv uppsatt på väggen och en myshörna så de kan titta på film om de vill.

Till lunch ska vi ha rester från middagen som Fidde gjorde igår.
En jättegod och annorlunda korvstroganoff, med ananas, purjolök och currysmak...
Ikväll blir det spaghetti & köttfärssås innan Hanna ska på fotbollsträning inför matchen i Nosaby på lördag.
Då ska mamma o pappa komma dit o kolla på henne.
Hoppas de inte behöver möta ett lag med bara killar, för då vågar hon inte "gå på" och ta bollen.
Tur vi fått in 6 nya spelare i laget.
ELVIS, ARVID, AXEL och ALICE är 4 st som är kanonduktiga!!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Axel...är det han med skrynklor i håret????Hi Hi hi!

    Kram älskar er.

    2011-05-18 | 19:14:29
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: