Mitt I Livet...

Rakt, lockigt eller skrynkligt!!!!

Kategori: Hannas kommentarer

Hanna och jag låg i sängen och pratade om vad de hade gjort på fotbollen på kvällens träning.
"- Det var 3 nya där idag!"
"- Jaha... vad hette de då?"
"- Eh Melker och så hette en till Alice som det redan finns en som är med i laget, men hon den nya är bara 5 år och jätteliten!"
"- Jasså, men hon är kanske jättebra på fotboll även ifall hon är kort!"
Jag frågade:
"- Hur många var ni idag?"
Hon rabblade upp några namn och jag frågade henne:
"- Var inte han Alex där?"
"- Alex? Det finns ingen som heter Alex!"
"- Nej jag menar Axel!"
"- Jo han var där, han som har ljust och skrynkligt hår!!!"

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Då har frissan fått ett nytt ord...

    - Hej kan du göra "skrynklor" i mitt hår?

    Kram älskar er.

    2011-05-05 | 19:55:43
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: