Mitt I Livet...

Speciella vantar...

Kategori: Hannas kommentarer

I förmiddags var jag o Hanna ute i sandlådan och lekte att jag var på ett café och hon sålde kakor och tårtor till mig.
"- Hejsan, vad får det lov att vara?" och så gav hon mig menyn som var en gammal bok och sa vad som fanns att välja på.
Efter jag hade valt så sa jag:
"- Allt lät riktigt gott, men eftersom jag älskar nougat och choklad så skulle jag vilja smaka Nougatbollarna och en liten bit av Chokladmaräng-tårtan, tack!"
Hon gick bort till kanten på sandlådan där hon hade lagt upp kakorna o tårtorna och så sa hon:
"- Innan jag tar i kakorna så måste jag ta på mig GOTTEVANTARNA!!!!!"



Kommentarer

  • Agneta säger:

    Häftigt och väldigt passande ord på "kondisvantar"...

    Kram älskar er.

    2011-05-02 | 19:05:52
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: