Mitt I Livet...

Usch för ischias...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag tror iallafall att jag har fått det.
Idag har jag haft så ont i högra höften och så har det gått ner på lårets baksida och ner till knäskålen.
Pga av denna smärta så har mitt humör inte varit det bästa.
Jag tog alvedon nu ikväll när Fidde kom hem, men tyckte inte det hjälpte förrän en timme senare när jag var ute o klippte gräset.
Jag fick stötta mig på handtaget hela tiden, men nu efteråt känns det likadant igen.
Som att man trycker på en nerv i skinkan som ger tryckvågor ner i benet.... typ.
Dessa problem man ska ha.
Det blir ju inte bättre av att jag måste lyfta Filip och Ida med.
Ida är det nästan värst med nu eftersom hon är så mammig.
Hon tvärvägrar låta Fidde ge henne välling.

Idag har hon försökt somna tre gånger.
När hon väl somnade så var kl 20.58...
Det är så jobbigt när man inte vet varför de inte kan slappna av och somna.
Hon var på hur gott humör som helst när hon fick sitta i tvrummet med mig och "trötta" sig lite.
Tillslut visste hon nog inte var hon skulle titta, för ögonen gick i kors och man såg att hon ville lägga sig ner.
Har precis varit inne och gett henne nappen och gosat lite.
Hoppas hon sover gott resten av natten nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: