Mitt I Livet...

Var är solen???

Kategori: Tradera

Usch vad kallt det har varit idag!!!
Vi har varit ute - i 10 minuter, och då hann Hanna o Filip gunga en liten stund.
Men sen kom de små våta dropparna.
Väl behövda men det varade inte så länge.
Rutorna blev lite prickiga men det var också allt.
Grannen har gödat sin gräsmatta nu ikväll såg jag.
Vi får väl köpa nån sort i morgon.

Idag gjorde jag saltlera/trolldeg till Hanna och Filip.
Hanna blev jätteglad och satt hur länge som helst med det och kavlade, plattade, skar, prickade, tryckte ut med pepparkaksformar och la alla kakor på en plåt till att torka.
Hon har kollat till dom ofta där de ligger i uterummet...

Filip har inte sovit nånting under dagen och han var sååå gnällig nu under kvällen.
Han ville ha sin napp o gosefilt och när han väl fick det, kröp han upp i soffan och höll på att somna.
Under blöj- och klädbytet till pyjamas hördes lite gnäll eftersom han var så trött.
Jag satt med honom i knäet i fåtöljen medan Ida sov gott i sin säng och Hanna låg i vår säng och försökte somna.
Filip drack upp vällingen och så fort han tog nappen i munnen, somnade han med ena armen ovanför huvudet.
När han ligger så, då vet man att han sover skönt!!!!!

TRADERA...
Det är farligt att gå in där, hahaha.
Men jisses vad man sparar pengar om man jämför vad det hade kostat i affären.
Jag har köpt:
Shorts till Filip - 65  kr...
WILD MANGO SHORTS  MED COOLA DETALJER STL 4T el 98/104
Ytterligare ett par till honom, 75 kr...
shorts NYA Medium (98/104)


Denna fina tunikan (Lingon & Blåbär) till Hanna gav jag 78 kr för...
TUNIKA LINGON & BLÅBÄR STL 140

Till Ida fyndade jag detta söta setet för 77 kr!!!
 Söt sommarklänning med tillhörande byxor

Nu väntar jag bara på alla mina fantastiskt billiga fynd.
Undrar om jag får nån avi från posten i morgon, ska bli spännande!!!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vilka fina fynd du har gjort på Tradera...Toppen bra att hitta en massa bra grejor där.

    Nu får jag nog oxå tjuvkika lite där jag oxå...

    Visst hoppas man att sol och värme kommer tillbax snart..

    Man behöver det.

    Ha det så bra.Kram!

    2011-05-03 | 05:21:53
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Maria säger:

    Vilka fynd:)) Fina kläder...Visst saknar man solen o värmen..Kram

    2011-05-03 | 15:17:38
  • Agneta säger:

    Jättefina kläder... bra att kunna köpa och utnyttja second hand!

    Kram älskar er.

    2011-05-03 | 19:43:14
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Nu fattar jag vad du skrev om dina avier på FB!!

    2011-05-04 | 11:06:41
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: