Mitt I Livet...

Äntligen ska jag till "Kvinnornas Mecka"

Kategori: Livet från hjärtat...

Imorgon bitti är det dags.
Mobilen ringer kl 03.50.
Barnen o mannen sover gott då förhoppningsvis.
Jag ska upp och fixa till mig.
Packa min lilla påse.
Bananer, pannkakor, bulle, drickyoghurt..
Kl 04.30 kommer taxin.
Lillan o Carolina hämtar mig och sen styr vi kosan mot - GEKÅS!!!!
Tjohooo!!!

Här är min lilla lista:
HANNA
Klämmor, gummiband, toppar/tröjor, tunikor, leggings, jeansleggings, vantar, strumpor, mössa, pyssel, termoleggings, halsduk, gympakläder, diadem, Pippitröja...

FILIP
Termoleggings, halsduk, vantar, luciakläder, böcker, teletubbies...

IDA
Mössa, vantar, luciakläder, pyjamaser, strumpor

JAG
Väska, plånbok, tunikor, kofta, maskeradkläder, sjalar, Pippitröja, tårtfat, hårfärg, nagellack, m.m...

Ida o Filip har precis fått ganska mycket kläder som vi köpt på Blocket så det blir inte så mycket till de två.

Nej nu ska jag gå o lägga mig så jag tyar upp om 5 timmar!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas ni får en trevlig shoppingtur:))

    kramiz

    2011-11-02 | 22:37:48

Kommentera inlägget här: