Mitt I Livet...

Bara några härliga kort på två tredjedelar av barnen...

Kategori: Filip och Ida

Igår eftermiddags var Filip och Ida på ett riktigt bus och skojhumör.
Frågade om de kunde göra några roliga miner.
Då åkte kameran fram...


Denna är ju bara så INTE Filip, hahahaa...


Några charmiga poser fick han också till...









Ida ville köra motorcykeln, fast Filip fick putta på och peka var hon skulle trycka med foten så den körde framåt...


Sen kunde hon och var världens lyckligaste...


Eftersom det är Filips motorcykel fick inte Ida sitta på den så länge och då blev hon jätteledsen...


När jag lät Filip ha den satte jag Ida på trampetraktorn... som också är Filips, och det gillade han inte heller...


De kom på en annan lek där de skulle leta efter ett djur jag frågade var det fanns.
Ida har lärt sig att när hon inte vet var saken jag frågar efter finns nånstans, lyfter hon armarna och gör den där speciella rörelsen som visar "jag vet inte"!!!!




Ja det är roligt med barnens idéer och påhitt.
Speciellt kul är det att se hur mycket Ida härmar och tar efter allt som Filip gör och säger.
De har till och med börjat bråka lite smått.
Om Ida hittar Filips napp på golvet, tar hon upp den och stoppar den i munnen och pinnar iväg om Filip ser vad hon gjorde.
Och Ida är inte så långsam längre...
Hon tvärvänder och springer nästan nu om han jagar henne, samtidigt som hon tycker det är sååå kul, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: