Mitt I Livet...

Halloween 2011

Kategori: Livet från hjärtat...

I natt sov Hanna hos mamma o pappa.
Hon hade fått med sig kläder och saker att ha på sig till på kvällen på Halloweenfesten.
Vi ska fira Fars Dag här i morgon och jag förberedde en tårta tills dess.
Gjorde sockerkakan och lite av dekorationen som ska vara på.

Jag kom på under dagen vad jag skulle vara, har haft totalt hjärnsläpp om vad jag skulle vara för nåt.
Men efter en koll i utklädningspåsen kom jag på det tillslut.
BATWOMAN!!!!!




När vi kom fram till mamma o pappa och vi gick in, möttes vi av pappa PRUSILUSKAN i dörren!!!!


Mamma var utklädd till barnprogramskaraktären BYGGARE BOB!!!!!


"- Gapa stoooort, nu ska jag skruva fast tandprotesen, hahahaha!!!!!!"


För att inte Ida o Filip skulle frysa i bilen, tog jag på deras kläder inne på mamma o pappas toa, och när de var klara kommer Filip ut som en snygg PIRAT!!!!!!


Och Ida var en söt PUMPA!!!!


Fidde var ett SKELETT, men innan när jag föreslog att han kunde vara ACHMED vägrade han, hahaha.
Jag tyckte det kunde varit kul att sminka honom till det, haha...


Jossa o Stefan o barnen kom också och Jossa hade klätt ut sig till KIZZmedlemmen PAUL STANLEY!!!


Crazy sisters!!!




Elias var också en av medlemmarna och liknade GENE SIMMONS!!!
Fast här har han redan tvättat av sminket och lekte med Eric o Hanna...


Hanna hade bakat en chokladkaka med godis på, och mamma hade gjort en gammeldags äppelkaka med vaniljvisp!!!
Jättegoda var de båda två, men Hannas var lite för torr...


Barnen lyckades hålla sig vakna hela vägen hem och när vi plockat upp och gjort fördigt med blöjbyte och pyjamaser, satt Fidde med barnen i tvrummet medan Ida o Filip fick välling.
Jag gjorde klart sockerkakan och ställde in den i kylen tills morgondagen.
Gick in med Filip så han fick somna i sängen och Ida somnade hos Fidde.
Nu har Hanna med slocknat i soffan och alla korten i mobilen och kameran är överförda.
Så nu är det dags för mig att krypa ner i min säng och sussa kudde.
Ingen fotbollsträning för Hanna i morgon eftersom hon hade 39.2 igår.
Min sovmorgon i morgon, men den lär inte vara så länge.
Vi ska iväg och fira Fiddes pappa innan lunch, sen hem o ge barnen mat o då ska jag fortsätta med tårtan.
Sen kommer mamma o pappa hit på Fars Dag-fika under eftermiddagen!!!!!

Ha en fortsatt trevlig helg, kramelikram!!!!!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härliga foto...Du har sån fantasi när de gäller o klä ut sig:))Hoppas ni får en trevlig farsdag..Kram

    2011-11-13 | 10:29:30

Kommentera inlägget här: