Mitt I Livet...

Mina fynd!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Har inte orkat skriva nåt sen sist...
Haha fyndigt va???
Men nu tänkte jag att jag skulle skriva ner vad jag fyndat inne på GeKås!!!
Så för er som inte tycker det är intressant - hoppa över detta inlägg!!!

HANNA
Håraccessoarer
Målarbok
Kritor
Tatoo body art
Glitterlim
Gjut i gips
Spikset
Trosor
Leggings
Tunikor
Strumpbyxor
Toppar
Raggsockar
Kofta
Jeans
Mössor
Aerobictopp
Aerobicbyxa
Regnställ
Termoleggings
Vantar
Julkalender
Tärnljus
Rött band
Silverglitter

FILIP
Bestick
Teletubbies LaLa
Böcker
Fingerfärg
Ljudbok
Biltransport
Spikset
Kritor
Raggsockar
Pepparkaksset
Julstrumpa
Julkalender
Mössa
Vantar
Termoleggings

IDA
Stapeltorn
Bowlingdjur
Gitarr
Böcker
Teletubbies Tinkie Winkie
Djurmasker
Bestick
Pyjamaser
Strumpor
Jacka (On The Peak)
Lucialinne
Silverglitter
Rött band
Tärnljus
Julkalender
Mössa
Vantar
Raggsockar
Julstrumpa

JAG
Tunika
Sovtröjor
Leggings
Väska
Plånbok
Tubhalsdukar
Nagellack
Varseljacka (orange)

ÖVRIGT
Presentpapper
Energilampa
Pannlampa
Hushållsrullehållare
Måttsats
Sminkkritor
Diskmedelspump (som inte fungerar:-( )
"God Jul"- bokstäver
Polkakäppar
Chokladtomtar
Chokladkulor
Fikon i konjak

Ja detta var det jag köpte!!!
Jag hade planerat att handla för 5000 kr.
Det blev - 5006.50!!!!
Snacka om att ha bra koll, hehe.
En sak som jag sa till hon i kassan var att det hade varit perfekt om de hade haft såna där scanners där så man bara hade kunnat ha koll på hur mycket man har plockat ner saker i vagnen för.
Det hade säkert inte funkat med att scanna varor så som på Willys o på Maxi...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Gud va mkt du fick tag på:))

    Vilken lyckad shoppingdag:))

    Kramiz

    2011-11-05 | 17:47:58

Kommentera inlägget här: