Mitt I Livet...

Nytt utseende i hallen!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I eftermiddags kom mamma o pappa hit för pappa skulle visa Fidde hur man snyggast lägger ett klickgolv med en bra början.
Men det slutade med att pappa o Fidde la HELA golvet färdigt!!!!!!!!
Det blev SÅÅÅÅ fint!!!
TACK ÄLSKADE PAPPA för all hjälp, vi älskar dig så mycket...

Vi åt chili con carne och det var riktigt längsen jag åt det.
Typ när jag bodde hemma...
Ida o Filip tyckte också det var gott, pizzasalladen jag gjorde åt de också upp!!!

Ikväll fick Ida o Filip vara uppe till halv nio och när Ida visade att hon var trött, fick barnen varsin ostmacka och lite yoghurt.
Filip ville ha två mackor för han var hungrig.
Sen borstade de små tänderna och jag gick in med de i sovrummet och la Filip intill mig medan Ida fick vara i sin säng.
Filip var skittrött och blundade länge en stund medan Ida gnällde.
Jag höll honom i handen kanske 30 sekunder, sen sov han!!!!!
Snacka om att vara trött, hehe.
Fidde gjorde en flaska välling som jag gav Ida, sen somnade hon också gott...

Nu har jag o Fidde precis sett Jeff Dunhams show, "Controlled Chaos" och jag bara älskar alla shower han gör.
Nya dockor och hans otroliga röstkontroll går inte att beskriva.
Unbelievible!!!!!
Hanna satt på golvet och lekte med sitt godis, gjorde figurer o allt möjligt med det undertiden vi kollade på tv.
Sen somnade hon med.
Nu ska jag fräscha till gaddarna o sen kila in till min goa säng.
Förhoppningsvis sover alla barnen gott hela natten...
I morgon är det ingen fotbollsträning för Hanna, så min sovmorgon lär väl bli lite längre än bara till halv åtta hoppas jag!!!!!!!!

Har ni haft en BUUUUUUsig AllHelgona???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: