Mitt I Livet...

Onsdag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Fy faaan vad kallt det var i morse när jag gick ut för att skrapa bilrutorna.
Barnen fick snällt stanna inne och titta på tv undertiden.
Och all denna tid som det tar innan alla fått på sig kläderna.
Har jag väl fått på Filip sina, har han tagit av dom igen när jag tar på Ida sina.
Grrrr...
J a g  h a t a r  v i n t e r h a l v å r e t!!!!!

Två minus på morgonen.
Hanna åkte till skolan och sen var det smultronens tur att åka till dagis.
När vi kommit ut ur bilen så kom det en annan mamma med sitt barn samtidigt, och Filip som gick först, tittade på de hela tiden och det resulterade i att han snubblade och ramlade in i buskaget...
Jag såg ju inte händelsen för jag rättade till Idas jacka, men förstod vad som hänt när jag såg honom ligga i busken.

Sen körde jag och tränade en och en halv timme på gymmet.
Syrran och hennes kompis M var också där.
Skönt att få svettas lite medan det är kallt ute... hehe.

Hem, sätta igång kaffet, duscha, äta och ringa/söka på jobb.
Spelade lite wordfeud, kollade FB och sen käkade lite mat innan det blev time att hämta Hanna.
Hon ville följa med en kompis hem så jag körde till dagiset själv.
När vi kom hem stannade vi ute två timmar och jag sopade bort löv och fyllde en hel sopsäck.
Det är så jäkla fult med fallna löv på uppfarten och på gången vid dörren, och jag kan inte låta bli att sopa bort dom heller.
Rent o fint vill jag ha det...

På kvällen var jag på möte med de andra klassföräldrarna och snackade lite om den kommande julfesten.
Alltid kul att träffas och sitta o snacka lite...








Kommentarer


Kommentera inlägget här: