Mitt I Livet...

Retlig hosta...

Kategori: Livet från hjärtat...

Hannas envisa hosta tycks aldrig ge med sig...
Jobbigt för henne.
Hon var hemma från skolan idag och kommer vara det i morgon med.
Sen blir det skola torsdag o fredag om det vill sig väl.
Fidde hostar han med...
En på hans jobb hade hostat i 3 veckor!!!!
Borde man inte kolla upp det då, tycker man???

Idag har jag tvättat en maskin sängkläder som ligger färdigtorkade i tumlaren nu.
Sen tog jag fram några tomtar till.
Ett rött hjärta med lampor sattes också upp i tvrummet.
Den där stämningsfulla ljuseffekten som man ser "live" med lampor o ljus, tycker jag att man aldrig kan fånga i kameran på samma sätt.
Men här är ett kort på hur det blev:


I köket satte jag upp svarta gardiner till julgardinerna...


Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad fint du har gjort det..Riktigt julmysigt....Kram Kram

    2011-11-23 | 05:01:40
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Maria säger:

    Jobbigt me envis hosta som ej vill ge me sig...Jättefina foto...Barnens glädje o lysande ögon på julafton e härligt o skoj o att Ida fyller år..Men annars tycker ja julen känns både sorglig o mysig..på nåt konstigt sätt...Kram

    2011-11-23 | 21:09:02

Kommentera inlägget här: