Mitt I Livet...

Tack för underbara vänner!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

När jag skulle hämta Hanna efter skolan ville hon leka med kompisen Hanna.
Jag skulle till ÖoB så de fick vara hos kompisen.

Jag o smultronen körde till ÖoB och där blev det lite smått o gott.
Saffran var ju billigt hörde jag så det blev några påsar där.
JULMUST, blockljus till staken, 2 stycken 12-pack toapapper, guldglittergirlang, en dörrkrans, 200 värmeljus, kryddor = stor påse kanel, thai coconut och en annan som jag inte kommer ihu...

Hemma igen bestämde jag o Pernilla att vi skulle käka middag ihop och ha en myskväll med barnen tills männen dök upp.
Hennes Micke jobbade och kom inte hem förrän halv nio, och Fidde var ju i Malmö med Martin och var inte hemma förrän vid halv elva.
Så vi gick till Ica och handlade det som behövdes till TACO som jag inte kunde ta med.
Alla barnen, 6 st, var så duktiga i affären.
Det bjöds på Budapestrulle och gott stenugnsbakat bröd, som jag inte kunde låta bli att köpa.

Medan barnen lekte och roade sig, fixade jag o Pernilla maten.
När vi väl satt oss till bords var det riktigt gott att bara sitta där o njuta.
Se Ida o Filip plocka i maten och äta det de ville.
De stora barnen ville sitta själva i köket och mysa.

Vi kollade lite på Idol medan godiset, popcorn, chipsen o dippan togs fram.
Hahaha... det var verkligen kul att se Ida äta en lakritsklubba!!!!
Hon var som ett riktigt lakritstroll, svart runt hela munnen och i ena handen.
Sen la hon klubban och gick o sög på en sån där salt bult.

Fidde hämtade oss med bilen när han kommit hem.
Alla barnen var s k i t t r ö t t a...
Filip o Hanna la sig och när Filip druckit lite välling, vänt sig om o hållt mig i handen, somnade han efter ca 5 minuter!!!!!

Nu är klockan 00.08 och jag ska med gå in o sova.
Hoppas alla barnen sover gott resten av natten.

Kommentarer

  • malin säger:

    Visst behöver man fina vänner,,,,Det behöver man jättemycket!!!

    Ha en mysig helg hela mysiga familjen...

    Kram Kram

    2011-11-19 | 06:01:41
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Anonym säger:

    Sex barn i affären har respekt med sig! -Duktiga de!!

    2011-11-19 | 15:08:53
  • Maria säger:

    Riktigt fremys:))

    Kramiz

    2011-11-20 | 17:18:43

Kommentera inlägget här: