Mitt I Livet...

En tanke...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse när alla barnen var lämnade, körde jag ner till gymmet och tränade.
63 minuter på gångbandet och sen en timmes styrketräning.
Ett kilo har jag gått ner trots myspys i helgen med chips o godis!!!
Men hellre lite än inget, och nu tycker jag själv att jag blir mätt fortare.
Läste Malins härliga blogg att hon hade bakat mjuk pepparkaka och lyssnat på julmusik.
Jag kom på mig själv att tralla "Jingle Bells" och sen sjöng jag lite på "White Christmas".
Jag längtar också efter julen och helhen innan första advent.
Då ska allt fint pynt o glitter o stakar upp här lite varstans.
Måste lyssna på julmusik med då!!

Alla julklappar är köpta, tror jag...
Ska bara slå in dom.
Det finns inget som slår en fint pyntad och pimpad gran med MASSA julklappar under på julafton.
Till jul har jag färgerna rött, guld och lite svart.
Sen byter jag till vitt, silver o svart till nyår!!!
Jag hade velat fortsätta att ha granen uppe och sätta massa annat i den på de olika dagarna.
Alla Hjärtans Dag - Hjärtan
Mors Dag - Teckningar från barnen
Sveriges Nationaldag -  Flaggor
Midsommarafton - Blommor
Kräftskivedags - Papperskräftor
Kanelbullens Dag - Kanelbullar
Halloween - Skrämmande pynt
Fars Dag - Slipsar
Lucia - Lussekatter o pepparkakor


Men det får förbli en tanke...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Duktig du e me träning o allt..Önskar ja hade mer ork tid o träna..men får bli när de finns...Fortsätter som du-unna mig på helgen..o de känns bra..:)De där kilona ja kämpat mot går upp o ner men så länge ja kan knäppa mina jeans så e ja nöjd:)) Kram

    2011-11-09 | 22:27:11
  • Görel säger:

    Vad duktig du är! Tänk att du oxå (liksom Malin..) är fit for fight!

    2011-11-11 | 17:14:44
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: