Mitt I Livet...

Bara grenar i häcken!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I förmiddags kom Anitha o Rune hit för att hjälpa oss att trimma häcken utmed gatan.
Vi bestämde detta redan i våras när de vårstädade hos oss!!!!!
Häcken var grön o grann på både ut- och insidan, men bara tre cm på vardera håll.
Sen innerst var det mest grenverk, så det var bara att köra på med häckasaxen och både klippa ner och smalna av den.
Jag o Rune hjälptes åt i 5,5 timmar att klippa, rensa och sopa rent.
Vi slängde in alla grenar inne på gräsmattan, så de kan komma en dag i veckan med släpet och slänga det på tippen.
Det blev nästan en hel häck till på tomten nu, hehe.
Snacka om att det är snyggt utifrån gatan!!!!!!


Närbild på den rensade och snygga rabatten!!!!


Skillnad!!!!!

Igår var jag o Filip ute på en promenad.
Eller jag gick o Filip cyklade.
Till Floraparken!!!!!
Han cyklade hela tiden...
En gång ramlade han, men han sa inte ett ljud.
Bara reste sig upp och cyklade vidare.

Idag när jag o Rune var ute, ville barnen ut o gå med deras farmor, så hon tog Ida i vagnen, Filip och Hanna fick cykla, och sen gick de en runda.

Nu blir det filmmys med största hjärtat och popcorn ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: