Mitt I Livet...

Här har det varit stilla...

Kategori: Livet från hjärtat...

6 dagar utan att ha bloggat!!!!
Börjar jag bli sjuk????
Detta är INTE likt mig...
Men...
För en gångs skull har det inte hänt så väldigt mycket.

Jag har slipat på Filips kommande rum så hela övervåningen är alldeles dammig, och Hanna har fått leka hos kompisarna istället för att ta hem någon här eftersom de inte kan leka där uppe.
Det får vara så tills vi är klara.

Jag har börjat trivas i min nya mörka hårfärg!!!!
Funderar på att köpa permanent färg...?

Ida o Filip håller på Malmö och här klappas det i händerna och skriks "MAAMÖ-ÖÖ-ÖÖ-ÖÖ!"
De trivs på dagis mer o mer nu, och vi väntar med glädje på deras allra första foto på dagis från fotografen.

Ska åka till ULLARED med min kära svägerska och deras dotter - med bi,l och inte med buss med Jossa, som det först var bestämt.
Jag känner en sån inre stress med buss och jag är ingen person som åker till Ullared för bara några timmar.
Nä ska jag dit så ska jag vara där vid öppningsdags - till de stänger.
Det finns ju såååå mycket att titta på och jag vill inte missa nåt... jo djuravdelningen kan jag hoppa.

Har pratat om att vi ska ha JULAFTON hos oss i år, eftersom det blir lättast så med våra barn.
Det är alltid skönast att vara hemma och slippa dra ut dom sen när det är dags att avsluta aftonen.
De kan sova i sina sängar om de är trötta...
Det är alltid en fördel om man har små barn.

Jag har blivit fast i det mobila korsordsträsket WORDFEUD som a-l-l-a spelar!!!!!
Syrran fick ett superord idag när hon var här o traggade lite.
Hon gapskrattade rätt ut o sa att motspelaren kommer nog att resigna meddetsamma...
Hon skrev FLUGAN och det ordet gav henne 702 poäng!!!!!!!!!


Det finns tydligen ännu högre poäng att tråna efter, och den som fått det hade skrivit JOCKEYN och det gav över 4792 poäng!!!!


Om det sen är fusk eller inte det återstå att se...

Nä nu ska jag lägga mig.
Ta en runda korsord innan jag somnar för att ha "skrivit sista ordet"...

Ha en skön helg och så får vi hoppas att solen kan göra sig synlig!!!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jag hinner inte att både blogga och hålla koll på vad ALLA andra gör just nu.. hihi, kram älskar er.

    2011-10-21 | 23:40:41
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Nej.. Det är inte likt dig att hoppa bloggen! hoppas Ullared blir ett nöje!!

    2011-10-22 | 12:29:52
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Maria säger:

    Roligt me ullared..skulle oxå vilja dra dit nån ggr..Lovat mig själv att inte börja spela nåt spel alls på FB...Redan sjukt fast o beroende som de e nu..Då blir här ingenting gjort här hemma...Trevlig helg..Kram

    2011-10-22 | 16:11:32
  • Malin säger:

    Har saknat dina inlägg..kikar in varje dag! Ha en bra kommande vecka!! Kram

    2011-10-23 | 19:50:28

Kommentera inlägget här: