Mitt I Livet...

Inför Filips födelsedag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

FREDAG!!!!!
Idag hade Fidde tagit ledigt och i morse körde han Hanna till skolan.
Hon skulle ha gympa direkt på morgonen och sen efter lunch skulle de ha SKOLJOGGEN.
Han hade stukat sin fot igår hos en kompis, så hon sa att hon inte kunde springa i eftermiddag.
Jag skrev i hennes bok att hon fick hoppa över joggen om hon ville pga foten.

När vi andra ätit frukost och gjort oss klara, körde vi till Willys o handlade.
En runda till BR där jag sprang in o köpte en paket.
Hem igen och barnen fick lunch.
Hanna hämtades och Fidde gjorde fikat till i morgon.
Hon berättade att hon hade sprungit tre varv på skoljoggen ändå, för det hade inte gjort ont i hennes fot just då!!!

Jag fixade med Filips egna tårta och gjorde dekorationerna klara och la fyllning mellan tårtbottnarna.
Jag o Hanna blåste upp ballonger och skrev på några, satte upp grattisgirlangen i kökstaket, la paketen på bordet och ställde dopljusstaken och bordsflaggan vid Filips plats.
Hanna somnade i soffan efter en liten stunds tuggande av chips.

Nu ska jag bara kolla så att kameran är laddad så jag kan leka papparazzi som jag brukar...

Ha det gott i helgen kramelikram ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: