Mitt I Livet...

Projekt 2: Toalett på ovanvåning!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår satt jag i lugn o ro med en kopp kaffe i ena näven och K-bladet i andra.
Såg en annons om toalettrenovering och fick nästan kaffet utanför munnen.
Kanonerbjudande!!!
Så nu dröjer det inte länge innan toaletten där uppe ska bli hur fin som helst!!!
Kanske max två månader...

Idag var jag o hälsade på i Hannas klass efter jag lämnat barnen på dagis.
De var ute på rast när jag kom.
Hanna var ledsen för hon trodde inte jag skulle komma.
Var ju tvungen att lämna Ida o Filip först...
När vi satt oss på varsin stol i klassrummet, kom det fram en kille till mig o frågade:
"- Röker du?"
"- Nej, det gör jag inte!" sa jag.
"- Det gör jag!" sa han o gick igen.
Hahahahhaaa... jag kunde inte sluta fnissa när jag tänkte på det sen igen.
Bara så där helt spontant, "det gör jag"...

Jag fick äta lunch med Hanna och jag hade tur som valde dagen idag, för det var TACOBUFFÈ!!!!!
Sååå gott!!!
Hanna åt liiite köttfärs, majs och två knäckebröd.
Ingen storätare precis.
Tvärtemot en annan som satt snett emot mig.
Han hade lassat upp ordentligt med köttfärs, majs o gräddfil (eller vad det var) på ett tortillabröd, och sen sa han:
"-KOLLA VILKEN BAUTATACO!!!!!"
Två sådana stora åt han!!!!

Något Hanna är i stort behov av som jag märkte, är:
REGNKLÄDER!!!!!
Hon måste ha 146-152, men hade 122-128...
Stackaren, det satt gaaanska tajt, hehe.

Nu ska snart de andra två hämtas och sen ska Hanna hämtas i Östervång hos en kompis som hon följde med hem.
De hade visst rätt många katter, kattuppfödning eller nåt, så det blir att slänga Hannas kläder i maskinen så fort hon kommer hem!!!!

På fredag är det HALLOWEENDISCO i matsalen för F-3 och hanna har några idéer på vad hon skulle kunna tänkas vara.
Den som klär ut sig bäst - vinner ett pris!!!!!
Jag sa att hon vinner nog om hon klär ut sig som en dammsugare.
Ingen annan kommer se ut som hon då, hehe.
Kartong, plaströr och en liten platt bräda längst fram och så kryp på golvet medan du brummar, hahahaha!!!!!!



Kommentarer

  • 3s säger:

    Haha, som dammsugare vinner hon säkert! :) E ska vara spöke säger han. Jag är tacksam ;)

    2011-10-26 | 16:01:18
    Bloggadress: http://www.artby3s.blogspot.com

Kommentera inlägget här: