Mitt I Livet...

Torsdag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår morse när jag hade lämnat Ida o Filip på dagis, gick jag ner till H2O och träffade Jossa.
Vi skulle träna ihop och jag skulle testa o se om det var nåt jag ville fortsätta med.
Hon visade mig runt på de olika maskinerna och jag började med crosstrainern tio minuter.
Sen ställde jag mig på gångbandet och gick i 4 graders vinkel i en hastighet på 5.2, snabb gång, och gick så i 58 minuter.
De sista två minutrarna ökade jag på hastigheten och sprang istället.
Men jag kan inte springa länge.
Det känns så konstigt i mina knän, så det får bli snabb gång alltid.
Majgadd vad det kändes konstigt när jag gick av maskinen!!!!!
Det var typ som att jag flöt iväg på golvet.
Att jag inte gick utan flöt...
Skitläskigt.
Vi körde lite styrketräning med.
Två och en halv timme var vi där och sen var det så skönt att ta en dusch hemma och känna att man har varit nyttig!!!!
Vilade i soffan en stund tills Hanna skulle hämtas.

På kvällen åt vi fläskfilé med potatismos o sås, sen körde jag bort till gymmet igen för att skriva ett kontrakt på ett år!!!
Yepp.
Nu är jag medlem och ska mest träna rygg, ben och magen.
Eller - jag vet ju att det inte går att träna magmusklerna, men de som sitter i sidan runt om magemusklerna kan jag stärka.
och kanske om jag har tur så försvinner fläsket med, haha.
Om inget annat så hoppas jag på bättre kondition...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Duktiga du! Själv ligger jag på sofflocket..

    2011-10-29 | 18:45:33
  • Agneta säger:

    Allt är bra... kondition är ett måste, fast ibland är det trögt att komma igång. Jag har inte den disciplinen ännu... hoppas på att få tillbaka den snart!Jag vill ju träna! Jag vet att jag både mår och känner mig mycket mer tillfreds efter träning! Kram älskar er.

    2011-10-29 | 21:54:37
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: