Mitt I Livet...

Alla pusselbitarna är på plats med dagis!!!!

Kategori: Filip och Ida

När Hanna hade lämnats på skolan och det var dags att lämna minstingarna på dagis, körde vi först inom och hämtade syster.
Hon satt kvar i bilen medan jag lämnade Ida o Filip.
De skulle vila efter maten idag för första gången, och det var ju inte utan att jag var nervös...

Jag o syrran körde hungriga till Boulevard och käkade deras supersmaskiga frukostbuffé för endast 49 kr!!!!
Efter det blev det till Friskvårdshuset där syrran köpte en uppsättning drycker på Xtravaganza.
Där fick vi t om se en livs levande ORM!!!!!
Nu var det ingen boaorm eller en anakonda, utan en liten liten söt vattensnok smal som en blyertspenna och lika lång med!!!

Efter det körde vi till Maxi och där hittade jag ett par gympadojjor till Hanna som hon ska ha på innegympan i skolan.
De andra hon har är alldeles för små så det var dags för ett par nya nu.
Sen hittade jag ett par jeansleggings till henne med.
Alla hennes byxor har blivit för små.
Det blir prio ett på GeKås!!!!!

Ja sen rusade klockan iväg och det var bara att köra hem.
Hanna hämtades och vi var hemma en stund själva o hon tyckte det kändes konstigt utan Ida o Filip.
Vi var där uppe o lekte innan det var dags att hämta minstingarna.
Hanna tyckte det var kul att följa med på dagis o se var de är.
Jag såg att Filip stod i fönstret och Hanna sprang fram och vinkade åt en glad kille som hade sin napp i munnen o filt i handen.
Jag höll på att fälla en tår när jag fick höra att de hade ätit vars en stor portion korvstroganoff med ris och sen när det var dags att sova, hade de fått sina nappar och Filip låg o mös med sin filt en stund.
Det tog kanske max 5 minuter sen hade de SOVIT EN TIMME och 20 minuter!!!!!!!!!!
Alltså det kändes så skönt och jag var/ÄR så stolt över de för att det går så bra nu...



Kommentarer

  • Agneta säger:

    Underbart... på alla sätt och vis!!!<3<3<3 Kram älskar er.

    2011-09-21 | 16:00:56
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Blev paff själv men nu funkar de visst igen:) Va skönt de funkar så bra nu på dagis..glad för din-er skull...Kram

    2011-09-21 | 19:14:03

Kommentera inlägget här: