Mitt I Livet...

Carolina 15 år!!!

Kategori: Födelsedagar



Vi var bjudna hem till att fira Carolinas 15-årskalas och det bjöds på god mat och fika.
Först grillades det kyckling och kotlett och det samsades på bordet tillsammans med potatissallad, sallad och dressing.

Vi sjöng "Ja må hon leva" vid bordet och sen blåste hon ut alla ljusen!!!


Sen fick vi kaffe, chokladmoussetårta, bullar och biskvier till fikat!!!




Tyvärr har jag inte lärt mig mammas kamera än så därför blir inte korten så bra...

Hanna var på skojfriskt humör och vågade sjunga inför alla gästerna:
"I Kinamockaskogen där bor det en familj, där mamma lagar maten o pappa rensar sill.
O Lillan satt på pottan o gjorde marmelad, då kom en liten råtta o fråga vad det var?
Håll käften lilla råtta det angår inte dig, för det jag har i pottan det kastar jag på dig.
Det satt en tjej på taket men tjejen ramla ner, o tjejen ska begravas med rumoan upp o ner.
De hade ingen flagga men det gick bra ändå, de tog en gammal kärring o måla gul o blå!!!!!"





Ida satt hos Maria och luskade ut hur man skruvar på en kork på flaskan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: