Mitt I Livet...

Det går framåt, lite i taget....

Kategori: Filip och Ida

Åhhhhhh vad jag blev lättad i middags när jag skulle hämta mina små älsklingar på dagis.
Det första jag fick veta när jag kom in genom dörren, var att FILIP HADE ÄTIT LUNCH IDAG!!!!!
Nästan så ögonen började tåras på mig...
Det är ett stort steg för honom i rätt riktning.
Han hade tom varit lite lugnare idag när jag lämnat de på morgonen och inte varit så frustrerat ledsen som han brukar.
Det bästa är ju när han får komma ut på gården o leka, cykla o spela bandy!!!

I morgon o på fredag ska de vara där 9-12 och sen nästa vecka börjar deras ordinarie timmar tis, ons o tors 9-14.
Och på tisdag är det första gången de ska sova där med!!!
Vi tog det lite lugnt med vilan denna veckan och lät de komma i ordning med rutiner o mat först.
Så en sten från hjärtat har landat på marken nu och det känns skönt att han accepterat att han ska äta på dagis.

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja nu börjar Filip bli "van" vid att vistas i dagismiljön... För Ida går det lättare just nu,men hon kommer säkert in i en period då hon också blir ledsen när hon lämnas...

    Kram älskar er.

    2011-09-17 | 21:08:32
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: