Mitt I Livet...

Fem minuter, sen var det inte lönt...

Kategori: Filip

När jag hämtade Ida o Filip idag berättade den ena fröken att efter jag gått grät han bara fem minuter, för när han vinkat hejdå till mig och de gått ner från bänken och gick mot hallen, pustade Filip precis som att han visste att det inte var lönt att gråta mer, hahaha!!!!!
Sen hade han ätit bra till lunch idag igen, och jag måste säga att det känns verkligen skönt nu att det funkar så bra med honom på dagis.
Här är en riktig stolt mamma som överöser honom med pussar o kramar för att han gör mig glad!!

Kommentarer

  • Görel säger:

    LIIIIIIITE svårläst med sån liten text! Men men man får kämpa lite!!

    2011-09-16 | 17:42:32
  • Agneta säger:

    Jaaaaaaa nu fixar han att bli lämnad! Äter man...då känner man trygghet!Kram älskar er<3<3<3

    2011-09-16 | 20:49:52
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Agneta säger:

    Jaja, han gör så att du är glad... Nu är det din tur att göra honom glad...Hihi! Kram älskar er.

    2011-09-17 | 21:05:07
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: