Mitt I Livet...

Förberedelser inför Idas kalas!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hannas skolväska hängde så fint kvar hemma på kroken när hon kom på att hon glömt ta med den till skolan.
De skulle ha gympa direkt på morgonen idag så hon var ombytt och hade tagit med sin gympapåse med kläder att ha efter.
Vi körde hem och åt frukost, vi brukar göra det efter vi lämnat Hanna, och sen stoppade jag ner ett äpple o en riskaka i hennes väska o sen körde vi till skolan för att lämna den.
På förmiddagen skrev jag en handlelista och sen gick vi upp där uppe så jag kunde fortsätta riva jobbig tapet.
Det är en asful orange strukturtapet med "knottror" som ser ut som en slammad vägg.
Snacka om att den är svår o jobbig att ta bort.
Använder en spackelspade, men har redan fått in flisor under naglarna som gör att det dunkar i fingrarna.
Tror att det var minst 4 lager tapet...

Vi körde o hämtade Fidde efter hans jobb och sen storhandlade vi på Willys.
Det behövdes lite smaskiga grejor till kalaset i morgon.
Vi ska bjuda på lunch och fika och jag har förberett en del till tårtan.

I morgon ska Hanna spela fotbollsmatch i Degeberga och hon ska åka med en kompis eftersom vi har lite att göra.
Undrar om de vinner en match igen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: