Mitt I Livet...

Hur ska det gå???

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja det kan man fråga sig!
Jag o mannen har från o med i helgen "slutat" med godis och andra onyttigheter och ska se hur länge vi klarar oss med att knapra morötter istället för snacks på helgerna.
Popcorn tillåter vi oss att njuta på med inget annat.
En minibit tårta på kalas får det också bli men sen är det stopp o belägg.
Jag har ju fått en remiss till kirurgmottagningen om tre månader och då vill jag ju gärna ha gått ner lite så man kan höra om jag med får göra en liknande operation som Jossa gjort samtidigt om det nu blir en muskeloperation vill säga...

Ska köpa mig ett träningskort här nere på H2O och försöka komma igång med träningen igen.
Har blivit lite försoffad känns det som nu.
Inte bra för orken.

Moment Filip.
Han har såååå svårt med det här på dagis.
En riktig seperationsångest där han börjar snyfta o hulka redan när han tar av sig jackan...
Han till och med MATVÄGRAR på lunchen.
Äter ingenting, bara dricker ett glas mjölk sen vill han sitta o mysa med sin filt och ha nappen.
Det känns riktigt jobbigt och på ett sätt rätt sorgligt också att han inte känner den tryggheten hos personalen än.
Han vill inte vara inne när han är ledsen, och ute går det bra en viss tid sen kommer han på att jag är borta o då börjar det om igen.
Det får ta sin tid det tar, men det ÄR jobbigt för mig att gå ifrån mitt ledsna och skrikande barn ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: