Mitt I Livet...

Ofattbart att läsa om "Vickans liv som mamma"...

Kategori: Livet från hjärtat...

Helt sjukt tycker jag.
Hon är ju inte mamma än.
Det är ingen förrän barnet kommit ut.
Varför gå ut med en sån stor nyhet att hon är gravid redan?
Hon är i vecka 9...
Hon har ju inte ens passerat "säkra veckor" än.
Vad gör det att andra ser att hon fått graviditetsmage?
Det hade väl alla fattat ändå?
Tänk så mycket som kan gå fel.
Om hon nu inte skulle få behålla fostret mer än några veckor.
Hörde att BRIO eller vem det nu var, skulle tillverka en "kunglig vagn" med en krona på!!!
Allt som ska tillverkas bara för att de väntar barn.
Tänk vad det skulle komma att skrivas om - nyheten som hade blivit en VÄRLDSNYHET...
Stackars de såifall.

Kommentarer

  • Görel säger:

    Håller med.. Men jag får nog börja skapa min vagn till Frida. Hon är ju åtminstone i v 14.. Jag njuuuter!

    2011-09-02 | 09:53:43
  • Maria säger:

    Tycker me de e alldeles för tidigt än..Synd om henne el dom om nu nåt skulle gå snett..Även om de e kungligheter så kan de ju faktiskt hända nåt me fostret...Bara o hoppas de går vägen...Kram

    2011-09-03 | 15:46:59

Kommentera inlägget här: