Mitt I Livet...

Onsdagens händelser...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår hämtade jag, Filip o Ida, upp Jossa för vi skulle åka till Eko efter de lämnats på dagis.
Jag gick meddetsamma så "pinan" inte skulle bli för lång.
Mina idéer att åka till Eko var för att se om jag kunde hitta nåt till Filip i födelsedagspresent.
Han hade säkert blivit glad för en sån där trampetraktor med släp, men det fanns inte.
Ett annat förslag är planscher med traktorer, motorcyklar, lastbilar, m.m att sätta upp på väggen sen när hans eget rum är färdigt, men det såg jag inte heller...
Så det bidde inget till honom.

Men det blev allt annat!!!!!
En vit stoor och mysig hoodtröja som de säljer ut för 39.90!!!!!
En stl fanns det och det var i XXL...
Finns i vitt, blått, rött o marinblått.
Hade på min igår på fotbollsträningen och det var skönt att den bara fanns i XXL för den värmer långt ner på låren.
Jag hittade ett par fina allvädersbyxor till Ida som hon kan ha på dagis istället för sina regnbyxor.
En svart tunnare höstjacka till mig blev det med, 79 kr!!!!
Billigt o bra.

Hanna hämtades på skolan och en timme senare hämtade vi Filip o Ida.
Vilan hade gått hur bra som helst den dagen med.
20 minuter längre än gårdagen.
1 timme o 40 min - och de var sist upp att vakna!!!!
Det som fortfarande är jobbigt är att Filip gallskriker på morgonen när jag ska gå.
Men samtidigt är han så duktig och vinkar på mig i fönstret medan krokodiltårarna rinner ner för kinderna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: