Mitt I Livet...

Kär och galen Hanna...

Kategori: Hannas kommentarer

Idag när vi gick hem från skolan ställde jag den obligatoriska frågan som jag alltid brukar göra, och efter ett tags pratande fick jag ett klart besked:

"- Vad har ni gjort idag?"
"- Vi har fått en bok som vi ska läsa i och när vi är klara med sen ska föräldrarna sätta en stjärna på det vi läst o sen får vi en ny bok!"
"- Jaha då får du läsa för mig i eftermiddag!"
Efter två minuters tystnad.
"- Idag har jag blivit dumpad!"
"- Va?
"- Ja jag har blivit dumpad av A och när man blir dumpad när det är någon som inte gillar en längre!"
"- Men så är det ju när man är ung o kär o speciellt i 6-årsåldern, då blir man kär i en kille ena veckan och sen nästa vecka blir man kanske kär i en annan kille!"
"- Blev du ledsen när han sa så då?"
"- Nej jag sa till A att jag är inte kär i dig heller längre, och sen gick jag fram till L och sa att jag är kär i honom istället för jag blev precis dumpad av A och då gick vi bakom ett träd och pussades!!!"


Kommentarer

  • Maria säger:

    Ha ha..hon e för go<3..Kramiz

    2011-09-19 | 22:18:14
  • Agneta säger:

    Ja det ska "börjas i tid"... eller man ska kanske ändra till "börjas förtidigt"!!! Hmm ;-)

    Kram älskar er.

    PS. Vilken liten text du har nu, får nästan använda förstoringsglas! DS.

    2011-09-21 | 16:05:23
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: