Mitt I Livet...

En varm septemberdag med massor med bus...

Kategori: Livet från hjärtat...

I förmiddags kom Anitha o Rune hit med deras släp för de skulle hjälpa oss att få bort all panel som Fidde o Rune drog bort innan.
Ett helt lass med bara panel blev det första rundan.
Vi fyllde släpet till max igen och Rune passade på att köpa ett lass matjord.
Klockan tickade på och det var dags för småttingarna att äta lunch.
Vi satt runt bordet allihopa och Anitha frågade utan att veta vad klockan var:
"- Hur är det med flickan i skolan?"
Jag kollade på klockan och såg att hon var 12.43!!!!!!
"- Oh shit, hon slutar nu ju!" sa jag och flög in i bilen o körde till skolan.
Hade helt glömt bort tiden...
Men jag hann i tid som tur var.

Ida o Filip gillar att leka i sandlådan och idag var det så varmt o skönt ute att mössan inte behövdes.


Man behöver ju inte sitta i sandlådan för att leka...


Filip älskar sin gräsklippare och klipper gärna överallt...


Både Ida o Filip tycker det är så roligt att sitta/krypa/hoppa på studsmattan och det gör de så fort de får tillfälle.
Än så länge kommer de inte upp själva, eller jo Filip hämtade en stol en dag o var överlycklig när han kom upp...


Filip var varm och tog av sig tröjan - på sitt speciella sätt haha...


Nåt annat de också tycker är så roligt, är rutschkanan!!!
De skulle kunna åka på den dygnet runt om de hade fått...
"-Hej hej här kommer jag!!!"




"-Hejhej här kommer jag med!!!!"


Pausar i lekandet...



Häromdagen köpte jag två par stövlar och jag är så nöjd med dom!!!!


Hanna hade med fått ett par stövlar i lite tuffare modell...


Kommentarer

  • Maria säger:

    Jättesnygga stövlar o såå härliga foto:))

    Kram

    2011-09-30 | 17:17:02
  • Jennie säger:

    Tack Maria!!!!

    2011-10-03 | 21:07:13
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Ett tips som jag fick av en kollega. "Gräv ner studs-mattan" och man eliminerar risken för fall-skador. Då befinner man ju sig i marknivå! Klokt...

    Kram älskar er.

    2011-10-04 | 21:17:20
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: