Mitt I Livet...

Pappas fantastiska verk är klart!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår var jag på anställningsintervju i Everöd på Skogåsa.
Detta var inom hemtjänsten och det har jag aldrig testat innan, så det verkade vara ett spännande jobb!!!
Efteråt blev det en kopp kaffe hos svärmor innan barnen skulle hämtas på skola o dagis.

Igårkväll kom pappa hit för att snitsa till det absolut sista uppe på toaletten.
Täta i skarvarna, i hålen och där han tyckte det behövdes.
Min pappa är såå otroligt duktig och jag är stolt över honom för att han är så noga och exakt.
Även ifall det tar längre tid än vad det annars hade gjort, så är det bättre att han lämnar ett arbete som han själv är nöjd med!!!!
Så vecka 18 kommer nog byggare Bob o hans gäng hit och påbörjar projekt fix/fog/värmeslingor/kakelinredning!!!!!!


Ja idag är det fredag och för en gångs skull har jag varit uppe sen Fidde vaknade kl 06.
Ljust i sovrummet är ingen höjdare för mig...
Nu har barnen vaknat och det är dags att göra macka till Hanna o se till att hennes gympapåse är packad.
Hoppas det blir soligt o fint så vi kan vara ute mestadels av dagen!!!


Kommentarer

  • Anja säger:

    Hej!! Härligt med fredagar!! Visst e de kul när renoveringenär igång på riktigt!!! Vi renoverad oxå båda våra badrum för lite mer än 1 år sedan!! Min mamma jobbar i nattpatrullen i everöd!! Önskar er en skön helg!

    Kram Anja på gatan bakom er

    2012-04-20 | 11:13:54
  • Jennie säger:

    Hej Anja!!!

    Vad kul att du skriver här till mig!

    Vad säger du om att vi kanske skulle smita runt hörnet (haha) och träffas en dag med barnen???

    Kram...

    2012-04-22 | 22:53:31
  • Görel säger:

    Det var då många projekt ni har på G! Hemtjänsten kan nog bli bra. Skönt med lite restid mellan varven! Fina fynd på litauiskan oxå!

    2012-04-28 | 08:00:04

Kommentera inlägget här: