Mitt I Livet...

Vems mage har jag varit i?

Kategori: Hanna, Filip, Ida

Ibland sitter barnen och funderar över olika saker och häromdagen satt vi i tvrummet och denna undran kom upp från Filip:
- Mamma vems mage har jag varit i?
- Du har varit i min!
- Har jag inte varit i pappas?
- Haha nä inte i hans mage!!! och där fortsatte jag INTE den meningen...
Ida frågade samma sak:
- Vems mage har jag varit i?
-Du har också varit i min mage, och det har Hanna med. Alla barnen har legat där inne!
- Har pappa med varit där? frågade Filip,
-Nä vems mage tror ni att pappa har varit i?
- MORMORS!!!! sa Filip.
-Nej pappa har varit i farmors mage! sa jag.
 
Sen började Hanna blanda ihop och skoja till det lite och sa:
-Tänk om pappa hade legat i mammas mage... då hade han sett mammas mutta, hahahha!!!!!
Då sa Filip:
- Ja och om mamma hade varit i pappas mage så hade hon sett pappas snopp, hahhahaha!!!
Då går Ida fram till Fidde som sitter lite bredbent i soffan, precis som killar brukar göra, och böjer sig snabbt fram mellan hans ben och säger:
- Jag ser din snopp!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: