Mitt I Livet...

Bieffekter av mediciner??

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse vaknade jag av att armar o ben var helt knottriga och såg ut som att jag blivit totalt nerstucken av mygg och sen kliat satan på dom!!!
Alldeles fullt med vita upphöjningar på armarna o benen.
Har antagligen kliat mig i sömnen...
Känner att det börjar klia nu igen.
Hanna ska inte till skolan i morgon för jag ska med henne till vc o få reda på vad hennes röda eksemliknande saker på låren är, samtidigt ska jag fråga om mina kliande saker om det är bieffekterna på mina mediciner.
I morgon ska äntligen Ida o Filip få gå på dagis igen!
De har inte varit där på länge nu när det varit holabaloa med alla sjukdomar och mög.

Nu har jag o Fidde precis sett en bra serie i 4 delar.
Kollat varenda kväll nu för den är såå bra.
Jag gillar polisserier där det är spänning och action.

På lördag ska vi ha kalas för Hanna och hon har redan bestämt vad hon ska bjuda på!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Måtte möget vara borta nu. Det är så himla jobbigt när barnen är sjuka och denna gången var ju DU också dålig... Vi ses på lördag. Kram älskar er.

    2012-02-14 | 17:49:09
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: