Mitt I Livet...

Förnyas med nya vänner tack vare fb!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

För ett antal år sen jobbade jag på ett servicehem där jag lärde känna en kille som heter Anders.
Hans efternamn är rätt lätt att komma ihåg eftersom det inte är ett vanligt namn.
Sen slutade jag jobba där och efter ytterligare några år halkade jag in på fb = FACEBOOK!!!!!
Där hittade jag en tjej som hade samma efternamn som han jag jobbade med innan.
Vi bytte kommentarer, läste varandras bloggar och nu i veckan när jag hälsade på min älskade morfar, gjorde jag även ett besök på hennes (Malins) avd för att chansa om hon jobbade den dagen.
Det gjorde hon och när vi träffades där utanför fikarummet, kändes det precis som att vi känt varann sen innan, att vår personkemi passade med varandra direkt.
En härlig känsla.
Så vi bestämde att vi skulle ses en dag.
Så på den vägen är orsaken till att dagen idag tillbringades hemma hos dom!!!
Vi bjöds på jättegoda våfflor med grädde, glass och sylt.
Så gott!!!!
Hanna fattade tycke för jämnåriga killen, och Filip (och Ida) lekte med minsta killen som är en månad äldre än Filip!!!
Det var riktigt kul att träffas och jag hoppas det blir fler gånger!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: