Mitt I Livet...

Hälsa på morfar...

Kategori: Livet från hjärtat...

Usch...
Stenten som operationesteamet satt in på morfar har inte hjälpt.
Den hade tydligen flyttats på nåt vis för nu kunde han inte svälja igen.
Det blev en ny operation idag där de satte in en stent till som ligger omlott nu, plus att han ska åka ner till Lund för att strålbehandla tumören.
Så i morgon tror jag att jag ska åka in och hälsa på honom...
Jag gillar inte sjukhus och desto mindre att hälsa på någon som jag känner som är sjuk.
Men det känns som att jag måste göra det nu.
Inte vänta, utan nu.
Man vet ju själv hur det är att ligga där själv och bara vänta på att någon håller en sällskap eller som pratar lite.
Ska lämna barnen på skolan och på dagis först o sen kör jag in.

Älskade morfar...
Jag hoppas verkligen att du blir bra och att du snart får komma hem igen till mormor.



Kommentarer

  • Görel säger:

    Rätt tänkt!! Tänker på Er!

    2012-02-14 | 22:09:09
  • Anonym säger:

    Hej Jennie..

    Så länge sedan jag kommenterat här, men jag läser din blogg varje dag_!!!

    Förstår att du tycker sjukhus är ett jobbigt ställe..

    Det är ju så förknippat med sjukdom och sorg...

    Men det är även förknippat med en massa glädje och att man kan hjälpa folk att må bättre eller kanske rent av bota dem..

    Jag hoppas av hela mitt hjärta att din morfar kan bli bättre...

    Vad trist ni har haft det med en massa sjukor..

    Har du kollat om det kan vara så att du inte tål din medicin..

    Inte helt ovanligt att man är allergisk...

    Usch nu kom sjuksyrran fram i mig igen...

    Har inte provat Marabou med lakrits, det får bli ett tips till lördagens lördagsgodis..

    Tack för dina fina kommentarer..

    Kram och ha enfortsatt bra vecka....

    Malin

    2012-02-15 | 04:54:41
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: