Mitt I Livet...

Utredning på G!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Måndag...
Veckans jobbigaste dag.
Eller?

Efter 4 timmar sen mannen åkte till jobbet, tyckte jag att det liksom dunkade till i ytterdörren precis när jag o Ida hade stängt toadörren. Ida har en tendens att vilja gå in, klättra upp på toastolen, öppna kranen och sen stå o leka med vattnet tills det är alldeles dyngsurt där inne.
Eller så kan hon stå o dra i spolknappen flera gånger...
När jag sen öppnade halldörren stod Fidde där!!!!!
Han hade blivit ledig från jobbet idag.
Planerna för dagen blev att skaffa barnvakt åt Ida o Filip medan jag o Fidde körde in med Hanna till badhuset.
Så snälla barnens farmor och sambo körde mer än gärna hit.
Tur det inte är så långt emellan...

I morgon ska jag o Hanna till barnakuten för att göra en undersökning på hennes mage.
Kanske försöka få henne att berätta om det är nåt som hon funderar över och som hon möjligtvis tyvärr inte vågar/vill berätta för mig eller Fidde.
Själva tror vi att det beror på en annan orsak som vi förhoppningsvis kommer ta reda på.

I morgon ska min älskade morfar få komma hem!!!!
Han ska få KVH!!!!!!
Så underbart skönt för mormor att slippa åka in till sjukhuset varje dag för att hälsa på honom.
Nu kan båda två tillbringa resten av morfars tid tillsammans, vare sig det gäller en månad, ett halvår eller flera år.
De är iallafall tillsammans ♥!!!!
En sjuksäng ska han ha i sovrummet så han ligger så skönt han kan.
Sen skulle han även få hem en rullstol så mormor kan ut o gå i friska luften med honom!!!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej Jennie..

    Ville bara säga att jag hoppas att det löser sig med Hanna och hennes mage.Inte kul när ens barn mår dåligt.

    Sedan måste jag ju säga att det var ju jättebra att din morfar får KVH..De är ju superduktiga och kan hjälpa när det behövs..

    Ha en bra vecka..Kram Malin

    2012-02-28 | 05:06:33

Kommentera inlägget här: