Mitt I Livet...

Första gången med bihålsinflammation!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu känns det skönt att jag vet vad som orsakade den in i h-es smärtan i käken, upp i kindbenet, under ögat och den dunkande känslan när jag böjer mig fram.
Svaret stavas BIHÅLSINFLAMMATION!!!!!
Har aldrig haft det innan så nån gång får ju bli den första...
Har varit på vc och fått de kollat med ultraljud.
Fick antibiotika och nässpray.
Hjälper det inte tills på måndag ska jag ringa akut o få en tid till öron-näsa-hals och då får de kolla om de behöver tömma bihålan vid kinden...
Uuöörrrk!!!!

Anledningen till att jag var arg och irriterad igår berodde på ett misstag.
Misstaget var i stort sett jag själv.
Vad har man ögon till om inte att LÄSA tex viktiga datum..
Så jag hade ju såklart tagit fel på datum för uppdatering om sökta jobb.
Missar visserligen a-kassa i tre dagar, men får som tur är fortsätta stämpla from idag igen.

Nu ska jag strax köra o hämta Hanna på skolan, sen de andra två busungarna på dagis.
Fröknarna på dagis berättade för mig igår att de tycker Filip har blivit så duktig på att prata nu.
Han säger mer o mer ord hela tiden och förstår de inte han direkt så listar han ut ett sätt att antingen visa med händerna, gå o hämtar nåt eller tar de i handen för att gå o visa vad han menar!!!!
Han är en smart 2-åring!!!!

Får se vad vi ska hitta på denna småregniga dag.
Fan vad jag tycker om denna vintern!!!!
Ingen snö och kyla så långt man kan se.
Tjohooo.








Kommentarer

  • Agneta säger:

    Tur att du gjorde ett besök på VC... Hoppas att penicillinet hjälper så att du slipper att "tömma"!

    Jag visste att Filip var på gång, han har lagrat i sin hårddisk och nu kommer det mer och mer förståeliga ord. Ha en fortsatt bra "tyckaomvinterndag" Kram älskar er.

    2012-01-19 | 15:37:02
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: