Mitt I Livet...

Min födelsedag!!!!

Kategori: Födelsedagar

Jaha ja, då har man blivit ett jordsnurr äldre.
Morgonen började med att barnen lämnades i skola o på dagis.
Sen for jag vidare till Willys och shoppade i min nästintill ensamhet.
Typ som när man kommer till ett folktomt GeKås en tidig morgon innan stormen börjar.
Susade vidare till ÖoB och hittade lite grann där med.
Sen hem o packa upp varorna.
Telefonen ringde och efter det samtalet var det bara att köra bort o hämta fler Barbiesaker, kläder, tillbehör, Duploplattor och ett spel...
Damen vi shoppade hos igår, hade sorterat och hittat fler grejor till det vi betalat för igår.
Supersnällt ju!!!!!!

Sen hämta barnen på skola o dagis.
Posten öppnades och jag blev för jävla arg när jag läste ett brev från AF.
Ja vad det stod tänker jag inte skriva här såklart men det var inget roligt.
Speciellt inte nåt att få på sin födelsedag...
Skit, morr, fan, satan...

När Fidde kom hem gick vi in i soffan med barnen och satt o mös en stund.
Jag lutade huvudet mot Ida och sen somnade jag till.
Jag väcktes av att barnen o Fidde kom insjungandes till mig med blommor o paket.
Det var tre stora fina röda rosor med grönt, ett kort och en väska till min kamera!!!!!
Sen åt vi en marängtårta med grädde och choklad som Fidde köpt.
Jag pallade inte baka nåt speciellt idag...

Eftersom jag måste köra till AF i morgon, så blir det ingen planerad bakdag i morgon.
Så baka fick jag göra ikväll.
Med allt negativt i tankarna medan ögonen pendlade mellan WF på mobben (fick 288 poäng på ett ord, hihi) och samtidigt gick Mästerkocken på tv, så hände det som inte skulle hända.
Sista plåten glömde jag bort och brände skiten.
FAAAAN.
Nån som gillar kolsvarta och stenhårda muffins så är det bara att komma hit o tugga.
Ja ni får försöka skrapa loss det i plåten och kanske blöta det lite först...



Kommentarer

  • Maria säger:

    Jättegrattis på din dag..hoppas du får ett trevligt fika kalas på lör..jobbar ju :( Kram

    2012-01-18 | 23:27:45

Kommentera inlägget här: