Mitt I Livet...

Mitt kalas!!!!!

Kategori: Födelsedagar

Mamma o pappa kom hit lite tidigare än de andra för pappa hjälpte oss med att ändra bältet och nackstödet på Filips bilstol. Jag fick en SODASTREAM, ELEKTRISK FOTFIL, CHOKLADBOK, sen lite annat smått o gott som kryddor, brandfilt, anteckningsbok till mina egna recept....

Syrran med familj kom med två stora och fina ljuslila KAFFEKOPPAR och två randiga BORDSTABLETTER!!!

Anitha o Rune hade med sig en fin blomma!!!

Pa o Sofie gav mig en blomma!!!

Av Pernilla, Micke, Hanna, Moa o Mollie fick jag Britney Spears parfym "Believe" och 5 st värmeljuslyktor i olika färger!!!!!

Av Lillan med familj, Ronnie och Calle fick jag en jättestor ljuslykta!!!!!!!!

Till fika serverades det:
Tryffelkaka
Limepaj
Negerbollar
Blandade bullar
Kex

Banancupcakes med espressofrosting, moccakulor, valnötshalva och bananchips
Vaniljcupcakes med vit chokladfrosting, violflakes, silverflakes och grönblåa dekorationskulor

Till Hanna som inte tål mjölk, hade vi Frödings kladdkaka, Garants mariekex och mjölkfria muffins!!!!

Banancupcakesen!!!


Eftersom jag hade i mosad banan så blev den saftigare...


Det SNÖADE och SNÖADE och slutade inte att SNÖA...
Hanna o Moa ville såklart springa ut o leka i snön.
Efter ett tag komm Hanna in o frågade om hon fick en morot till SNÖGUBBEN!!!!!!
Jag som inte hade tittat ut, trodde inte att de kunde göra en snögubbe av den lilla snön som föll.
Meeeen det hade inte fallit LITE snö...
Här hjälper Ronnie till att fästa moroten!!!!!


Mr Snögubbe!!!!!


Ronnie o Calle har köpt en ENGELSK BULLDOG!!!
Den är sååå otroligt söt...
8 veckor gammal och väger ca 4 kilo!!!!

Här är R O L E X!!!!!


Måste ha en kisspaus med ju!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Tack för trevligt födelsedagskalas med goda bakverk... Kram älskar er.

    2012-01-22 | 15:38:50
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: