Mitt I Livet...

Ny förkylningsperiod!!!

Kategori: Hannas kommentarer



Idag har det varit rätt fint väder.
Solen sken och då passade jag på att ta på barnen sina kläder och så gick vi en runda runt kvarteret.
Filip gick som alltid och idag ville faktiskt Ida med gå.
Det hade frusit till is på vissa ställen och Hanna o Filip tyckte det var roligt att glida på isen.
De halkade till ibland men det var inget som hindrade dom från att fortsätta.
Hanna gick på stengäret och balanserade på stenarna.
Jag sa till henne att hon hellre kunde gå nere på asfalten så hon inte stukade sina fötter.
"- Jag får tänka positivt så klarar jag det galant!!!!" fick jag till svar.....

Hanna har hostat så in i vassen i natt så hon fick stanna hemma från skolan idag.
Alla barnen har pratat ihjäl min förkylda röst idag med deras tjat, så ett tag kunde jag inte få fram ett ord så det fick bli till att ta en kopp honungste.
Hela dagen har jag snytit, hostat, harklat mig och varit irriterad på att rösten blir sämre o sämre.
Det är fan inte kul att vara förkyld, men hellre att jag är det än att barnen är det.
Fast i detta läget spelar den önskan ingen roll, för nu är vi förkylda alla 4...

Kommentarer

  • Maria säger:

    usch va de trist me förkylning..Inne på tredje veckan med värsta rethostan:(( Krya på er..Kram

    2012-01-13 | 23:35:58
  • Agneta säger:

    VAR får hon alla sina kommentarer ifrån??? Kan det vara något hon hört hemifrån??? Hihi... Kram älskar er.

    2012-01-14 | 19:32:20
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: