Mitt I Livet...

That´s what friends are for...

Kategori: Livet från hjärtat...

I förrgår efter mitt kalas följde Hanna med hennes kompis Hanna med familj hem för att sova över där.
Igår fortsatte Fidde att snickra på toan medan Ida sov middag och Filip la pussel.
Sen gick jag o barnen hem till "fam Kaos" för att hämta Hanna.
Men först kom Fidde dit och hjälpte Micke att sätta upp en elektrisk eldstad på väggen.
Det blev jättefint när man släckte ner!!!!
Sen fick vi kaffe och Pernilla började med middagen.
Vi stannade kvar och käkade köttfärsröra med majs, ris, tortillabröd, cremefraiche, riven ost och tacochips!!!!
Supergott, supermysigt och supersnällt!!!!!!!

I morse hände det nåt väldigt konstigt med min mobil.
Den hade ändrats till antingen kinesiskt tangentbord och svenskt, men utan å ä ö och utropstecken...
Så syrran som hade en likadan mobil innan var snäll o körde hit o hjälpte mig få rätt på skiten.
Hon hade själv råkat ut för samma öde en gång!!!!
Så vi hade lite systersnack och så fick hon mysa lite med Ida o Filip med... ♥

Efter att Hanna o Hanna hämtats på skolan av Pernilla åt Ida o Filip lunch här, och sen gick vi hem till dom.
Jag o Pernilla hjälptes åt att borra upp två trälister som fästes ovanför deras soffa i tvrummet.
När de var uppe satte hon dit två fina Elvistavlor, ljusstakar och som pricken över I:et, satte hon dit efter mitt förslag, ett stort E som stod på deras bord tillsammans med de andra bokstäverna L I F.
Det blev ett helt annat intryck när man gick in i tvrummet sen.
Urmysigt!!!!!!

I morgon bär det av till skolan och dagis med kidsen.
Sen ska jag in till stan o kolla present till Pernilla.
Har redan hittat en men det blir en till!!!!!
Kanske, om jag hittar den...
Ska förresten in på Willys med, för de har ÄNTLIGEN köpt in mina favvochips sen högstadiet:
RÄKCHIPS!!!!!!







∩  ∩
° °
±


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Konstiga telefoner ni har...ändrar språk utan att fråga!!! Kram älskar er.

    2012-01-23 | 20:48:13
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Och jag kan berätta att när jag satt och skulle ändra lite på bloggutseendet så försvann TEXTEN helt! Men men.. jag lyckades få igång den med! :D

    2012-01-23 | 21:34:41
  • Malin säger:

    Visst är det toppen med vänner, man behöver inte så många, men de man har är viktiga.

    Det förgyller ens liv så mycket..

    Ha en fortsatt bra vecka.

    Kramiz

    2012-01-24 | 05:30:01

Kommentera inlägget här: