Mitt I Livet...

Skynda att fynda på Rusta!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hanna, Ida och Filip älskar sin farmor och hennes sambo Rune väldigt mycket, och de älskar dom lika mycket tillbaka ♥.
Ida har tytt sig till Anitha nästan alltid när de har passat barnen, och Filip har gått till Rune så det har ju liksom jämnat ut sig, haha.
Men idag hände det en annorlunda sak medan de var barnvakt här medan jag, Fidde o Hanna var iväg och kollade på badrumsinredning.
Ida hade mest varit hos Rune idag och velat sitta hos honom!!!!!
Han blev ju såklart jätteglad eftersom hon bara har velat vara hos Anitha innan.
De hade varit ute o gått en runda här i byn.
Filip gick såklart och Ida åkte i vagnen.
Hon var inte så sugen på att gå.
Anitha o Rune älskar att passa barnen för de tycker de är så snälla och bråkar inte en enda gång när de är bara de två...!!!

Vi andra tre körde till Fjälkinge och kollade på ett skitsnyggt handfat med tillhörande kommod som jag fastnade för meddetsamma!!!!!
Annorlunda och häftigt!!!
Jag vill inte ha ett spegelskåp där igen eftersom jag tycker det tar en rätt stor plats av ytan på väggen.
Det är ju en ganska liten toalett.
Så där kommer bara bli en spegel med lampor ovanpå och kanske vid sidan!!!!!

Inne på Rusta fyndade jag rejält!!!!!
Vit tavelhylla - 39 kr
Tavla med ledbelysning - 35 kr
Mössa - 10 kr
Vantar - 10 kr
Sminkborstar - 80 kr
4 par täckbyxor - 148 kr
Softshelljacka, till mig - 49,50 kr

De har utförsäljning och rea på extremt många grejor där nu...


Kommentarer

  • Görel säger:

    Den där "softshelljackan" köpte Dick med.. Plus en annan svart hoodtröja för 49 kronor! Men nu är där rensat!!

    2012-01-16 | 09:19:03
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Härligt för barnen att de har "barnvakter"... Lyckost Anitha och Rune som är pensionärer!!! Kram älskar er.

    2012-01-17 | 15:29:39
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: