Mitt I Livet...

Degeberga marknad

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag körde vi till Degeberga marknad och gick o strosade lite.
Slängde ett öga på sakerna som såldes, ett öga på folket och ett öga på barnen som turades om att åka vagn och gå.
Hanna köpte ett jättefint diadem med en stor röd/svart och vit rosett för 50 kr, en målarbok, några ark klistermärke och tatueringar.
Jag köpte en sillamacka och en spann med sill, en stor påse med bullar och bröd för 100 kr, 10 små spritspåsar men hittade ingen grästyll som de gjorde reklam för så det blev jag lite besviken på.
Sen körde vi till Åhus och käkade buffé.
Det fanns 4 sorters pizzor, strips, potatisgratäng, lax, salladsbuffé, nåt kött, pasta och pastasås.
När vi körde hemåt stannade vi en stund på en kopp kaffe hos mamma o pappa.
De tyckte det var trevligt med besök såklart.
Snacka om att man blev avis när man såg deras resväskor ligga i badrummet!!!!!!
Fan vad gött det hade varit att sticka iväg två veckor...
Jävla trisslotter som aldrig ger nån tvruta!!!!!!
 
Nu är kl 20.30 och barnen sover gott och Fidde rakar sig på toa hör jag.
Snart blir det filmtajm innan det blir bingen för oss med.
Det är ju äntligen dags att jobba i morgon igen!!!!
Jag skulle kunna ha det jobbet som heltid.
Det är det enda jobbet jag haft som jag verkligen tycker om och känner att jag vill fortsätta med.
Alltid.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: