Mitt I Livet...

Vilket väder!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

 Glitter-Text.net
 
Usch vilket tråkigt väder det har varit idag.
Fidde har tvättat båda bilarna med uppehåll för regnet.
Jag tror att jag ska städa inuti dom i morgon.
Och det kan man ju göra även om det regnar.
Då sitter man inuti hela tiden!!!!
Ida har varit trött mestadels av dagen idag.
Igår var Anitha & Rune här och grillade med oss.
När sen både Filip o Ida tillslut somnade i våra knän, var klockan 23!!!!!!
Filip o Ida vaknade visserligen kl 9 i morse, men Ida hade nog behövt sova en timme till.

I eftermiddags var Hannas kompis Olivia här och lekte en stund.
Sen bestämde de sig för att Hanna skulle sova över hos henne tills i morgon.
Det var längesen Hanna sov hos nån så det var skoj att hon kunde göra det.
Ikväll somnade Filip o Ida rätt fort i sängen när jag läst två böcker.
Filip snarkade högt och tydligt, och Ida höll mig i handen liggandes på ena sidan.
 
Nu ska jag o Fidde avsluta denna söndagskvällen med en påse jordnötsringar o popcorn medan vi kollar på en film.
I morgon är det äntligen dags för jobbet igen, men inte förrän senare på eftermiddagen.
 
Förresten, jag ska nog köpa en ny mobil!!!!!
Men vilken???
Funderar starkt på Samsung Galaxy S III eller en Samsung Galaxy Note...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: