Mitt I Livet...

Dagarna går så fort...

Kategori: Livet från hjärtat...

I fredags förra veckan var det ju skolavslutning och det var riktigt högtidligt med mysig stämning.
På lördagen fixade vi med lekstugan och likadant på söndagen.
Fidde är så duktig som snickrar och håller på här hemma nu!!!!
På måndagen och tisdagen hade Fidde tagit pappaledigt och på måndagen körde vi till Pema i Hörby o sen en runda inom CityGross med.
Igår, tisdag lämnade jag barnen på dagis och sen skulle Hanna till tandläkaren.
Inga hål och fina tänder.
Sen körde vi till Jula och lämnade tillbaka saker som vi inte behövde.
Träffade Bengt o Mildred utanför och snackade några ord.
Tillslut var det då äntligen dags att lämna Hanna hos mamma på hennes dagis.
Hon skulle sova över hos mamma o pappa och på dagen efter skulle hon få följa med mamma till dagis igen!!!

Igår städade jag o Fidde här hemma medan vi hade barnfritt.
Vi fick hjälp med att slänga lite skit på tippen så nu ligger det inte en massa bråte överallt.
Gräsmattan klipptes när barnen kommit hem från dagis och Fidde tog trimmern och fräste på nässlorna.
Tyvärr fräste han bort våra smultron med...
Alltså växterna!!!!!

Jag tyckte det luktade konstigt i köket fast jag vädrade och undrade vart det kom från.
Vi hade inget gammalt liggandes nånstans, så det var ett litet mysterium först.
Sen kom Fidde på det.
Det var LILJORNA som Hanna fått på skolavslutningen som doftade så starkt.
Så nu står dom i uterummet.

Om en liten stund ska jag på introduktion på jobbet inför nästa vecka då mitt SOMMARJOBB börjar!!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hoppas att du tycker det är kul att jobba... Det har varit jätteroligt att ha Hanna på mitt jobb! Hon har visat att hon är en bra kompis till de som är på Måns... Hon har många roliga ideér och barnen har sett upp till henne. Jisses så modig hon är, i går uppträdde hon för Månsbarnen och idag för BÅDE Måns och Ladan... ALLA applåderade när hon uppträdde och sa att hon var jätteduktig! Älskar er så mycket.

    2012-06-20 | 18:56:42
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Vad skönt det är att höra att hon varit snäll och att hon varit så framåt.

    Jo blyg har hon aldrig varit precis, vet inte ens om hon vet vad det är, hahaha!!!



    Kram!!!

    2012-06-21 | 09:23:05

Kommentera inlägget här: