Mitt I Livet...

Först fotbollsmatch sen mat o fika i Rinkaby!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår var det sista matcherna i Lilla Gärdscupen innan sommaruppehållet för Hannas lag, och denna gången spelade de i Furuhov i Åhus.
Mamma, pappa, Anitha o Rune var där för att kolla på laget.
Första matchen spelades mot Yngsjö och där spelade Hanna jättebra.
Hon vågade gå på, jogga med bollen och fick in några bra skott, men de förlorade den.
Andra matchen spelades mot Vanneberga och där var det mer jämnt, men den slutade ändå 2-1 till dom.

Efter fotbollen körde vi hem till mamma o pappa.
En stund senare kom även Anitha o Rune dit.
Mamma hade bjudit hem de på grillat när vi var på fotbollen.
Vi åt korv, hamburgare, sallad och jag smakade rosé, men det halva glaset jag fick upphällt, fick mamma dricka upp!!!
Jag ryser när jag dricker sånt.

Barnen lekte och busade i deras stora trädgård.
De hade tagit ut precis ALLA leksaker i trädgården, som fanns i leksakslådan.
Det såg ut som ett slagfält!!!!


Till fikat hade jag gjort en tårta till pappa, som tack för allt han har hjälpt oss med!!!
Det var sockerkaka, grädde, banan, jordgubbssylt, och marschmallowfluff med krossade turkisk peppar och en bild på Brynäs logga!!!!


Älskade pappa!!!!


Kommentarer

  • Maria säger:

    Vilken tårta!! Du är superduktig..hoppas smaka lika bra som den ser ut:) kram

    2012-06-10 | 15:37:36
  • Jennie säger:

    Tack Maria!!!

    Jo den var riktigt god, jag o pappa älskar ju saltlakrits!!!!

    2012-06-10 | 19:42:43

Kommentera inlägget här: