Mitt I Livet...

Foto, foto, foto...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse när barnen var i skolan o på dagis, satte jag mig i soffan och sorterade alla barnens nya foto som jag beställt.
Först skrev jag månad o år på baksidan så jag kunde placera dom i rätt ordning sen.
Det blev en hel del...
Idag hann jag börja med Idas album och starten var i mars 2011 fram till nyårsafton i fjol plus några kort i mars o april detta året.
Måste köpa nytt album till henne märkte jag!!!

Tänkte fortsätta med Filips kort i morgon, men kom på att det är Sveriges Nationaldag i morgon och då är det ett litet jippo här i Tollarp med hundutställning, karusellåkning, uppträden m.m.
Så det blir inte mycket tid över till att fixa med korten.

Hannas klass och många andra klasser, hade Idrottsdag på IP idag.
Hon sa att hon vann i längdhoppet då hon hoppade hela 30 meter - och hon vann!!!!!
Tror jag det, hahahaha!!!!!!



Kommentarer

  • Maria säger:

    wow..30 m..inte illa:))Kram

    2012-06-06 | 11:04:03
  • Agneta säger:

    Ha en trevlig nationaldag... Kram älskar er.

    2012-06-06 | 12:33:11
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: