Mitt I Livet...

Många affärsbesök ger trötta barn...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse var Hanna exalterad över att åka bussen till Kreativum med klassen.
Hon hade med sig två Merdrickor, en pannkaka, en sockerkaka o två minikex.
Jag hade några affärer att besöka idag så det var tur att inte Hanna slutade som vanligt.
Kl 14 var vi hemma igen och då hade vi varit på:
ÖB - Stor canvastavla, liten canvas, lila kudde, strössel, doftpåsar, presenter, midsommarstång till bordet.
Engelbrektsboden - Badshorts till Fidde, joggingshorts till Filip, två klänningar till Hanna.
LIDL - Butterkaka, ananas, choklad, läsk, tuggummi.
WILLYS - Blöjor
RUSTA - Lila fleecefilt
JYSK - Present, två lila och två oranga fleeceunderlägg/dukar, lila kuddfodral.
JULA - Lavendellila färg till lekstugan som Hanna bestämt.

På väg hem somnade smultronen i bilen så fort de fick sina älskade nappar o gosefiltar.
Ida vaknade när jag stannade bilen, men Filip fortsatte sova medan jag bar in alla kassarna, sen fick han med vakna.

Ja sen var jag o Fidde på banken och flyttade allt till banken här i Tollarp istället för att ha det i stan.
Lättare när man bor här att ha det närmare.

Nu är det fotboll på tv och Sverige spelar mot Ukraina, som dessvärre leder/vinner med 2-1.
30 sek kvar...

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tack fina Jennie för dina kommentarer..Jag blir så glad...

    Klart att vi måste ha grillkväll med man och kidz snart..

    Vi får planera för detta annars springer tiden bara iväg...

    Snart har jag semester så då kan vi ta en kopp java och snacka..

    Visst känns det konstigt att barnen snart har sommarlov, vart tog tiden vägen??

    Livet bara rullar på...

    ha en fortsatt skön vecka..

    Många Kramar ifrån Malin

    2012-06-13 | 05:17:39

Kommentera inlägget här: