Mitt I Livet...

Sista veckan i skolan!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

MÅNDAG - Hanna ska till skolan och meddetsamma på morgonen ska hela klassen åka buss till Kreativum .
De ska vara iväg från 8-15 så det blir en lång dag för de.
Jag o de andra två busungarna ska till LIDL o köpa läsk.
Köpa färg till lekstugans innerväggar.
Sen ska jag se om jag hittar nåt fint till Hannas skolavslutning!!!
På kvällen ska jag o Fidde till banken.

TISDAG - Barnen till dagis och jag har inget annat planerat än så länge.

ONSDAG - Barnen till dagis o jag ska på uppföljningsutbildning inför jobbet.

TORSDAG - Inget planerat, handla kanske.

FREDAG - SKOLAVSLUTNING!!!
Barnen förhoppningsvis på dagis medan jag ska vara i kyrkan.
Jossa fyller 33!!!

LÖRDAG - Hanna ska på kalas.
På kvällen ska hela familjen på kalas.

SÖNDAG - Kanske måla lekstugan om vädret tillåter!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: