Mitt I Livet...

Snart en hel vecka sen...

Kategori: Livet från hjärtat...



Jisses vad tiden går.
Idag är det fredag.
Förra fredagen dog morfar ♥.
Nästan 7 dagar har gått.
Det känns mer som att det hände för nån dag sen.
Man tänker inte på hur fort dagarna försvinner, förrän man har en händelse att tänka på när det var...


Idag har jag kollat vad jag ska ha på mig på tisdag på begravningen.
Man fick ha vad man ville, men Fiddes Malmötröja är nog inte så acceptabel där;-)...

Ja ikväll åkte Fidde o Martin till Malmö för att se Malmö-Oscarshamn.
Just nu står det 0-0 efter andra perioden.
Ida ville ha välling redan lite efter kl 18 och var trött, så de la sig tidigt idag.
Filip somnade ändå inte förrän lite efter halv åtta.
Han ville ha välling två gånger.
Tror det är bättre de får gröt innan läggdags som de fick igår.

I morgon ska jag köra bort till barnloppisen vid kyrkan.
Får se om de har nåt skojsigt.
Sen kommer mamma o pappa hit en stund innan det blir dags att köra bort o fira Eric o Elias.
Vi ska bli bjudna på grillad korv och fika!!!
Mumsigt.
Sen blir det nog en sväng till svärmor med, som fyller 65!!!!!
Hon skulle bjuda på tårta till de som kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: