Mitt I Livet...

Söndag, en solig dag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår firade vi Eric o Elias och blev bjudna på grillad korv och fika.
Sen firade vi Anitha som fyllde 65.
Filip började bli ostyrig så det slutade med att vi körde hem.
Han bara skrek hela tiden och när vi försökte lugna ner honom skrek han ännu mer.
När vi kört i fem minuter så blev jag orolig eftersom han började bli ljusblå i ansiktet.
Då sa jag till honom att slutar han inte att skrika nu så kommer han att kräka och kanske till och med tuppa av.
Han slutade att skrika och malde o malde hela tiden om att han kommer kräka.
Det är svårt att förklara hur han beter sig och att man inte kan göra nåt.
Jag vet inte vad jag ska göra när det inte finns nåt som hjälper.
Han blev lite lugnare när jag frågade om vi två skulla bada när vi kom hem.
Men rätt som det var började han igen...

I natt vet jag inte vad som hänt med Filip.
Kanske drömde han om vad han upplevt på kvällen igår?
Han har pratat hur många timmar som helst och varken eller Fidde har fått sova mycket.
Så i morse fick jag sovmorgon medan Fidde gick upp med barnen.
Halv tio vaknade jag och såg att det var ljust och soligt ute.
Gissa om man blev på gott humör då?
Så vi bestämde att vi ska till Stackedala efter barnen sovit en stund!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: